1) Een reclame voor een feest/festival, dat
jou aanspreekt. Dit festival spreekt mij aan omdat er veel muziek genres worden gedraaid. Zelf heb ik wel een brede muziek smaak.

2) Een billboard gericht op ‘metromannen’. Ik vond dit wel gericht op 'metromannen' omdat de man op de foto reclame maakt voor de kleding winkel. en 'metromannen' willen graag goed voor de dag komen dus dat trekt hun aan.

3) Een boodschap speciaal voor toeristen. Dit vond ik een boodschap speciaal voor toeristen omdat je als toerist graag wilt weten waar alles zich bevind. en met deze kaart in de koopgoot kan je dat goed uitvinden.

4) Een heel lelijk logo. Ik vind dit een lelijk logo omdat het geen pakkend logo is en ik vind t saai. 

5) Een heel krachtig logo. Ik vind dit een krachtig logo omdat het 3 duidelijke kleuren heeft en in een oogopslag weet je al iets over het merk.

6) Een boodschap op de grond.

7) Een uiting op een ‘gekke’ plek.

Dit was aan de zijkant van een grote paal voor de koopgoot.

8) Een uiting van hoge esthetische waarde.

9) Een boodschap met een bijzondere
betekenis.

10) Een uiting waar je heel hard om moet lachen. 

Maak jouw eigen website met JouwWeb